Narzędzia do obsługi Twittera

Narzędzia do obsługi Twittera

Na Twitterze jest ponad 2,5 miliona Polaków. Bez wątpienia jest to wystarczająca ilość, aby zainteresowały się nią firmy. Od dłuższego czasu można zaobserwować przyrost kont należących do marek na Twitterze. Co za tym idzie, firmy zatrudniają osoby do prowadzenia działań w obrębie tej platformy. Skoro mowa o działaniach to warto wspomóc je dostępnymi narzędziami. Poznaj 5 darmowych narzędzi, które pomogą Ci w codziennej pracy z Twitterem.

Hashtagify – narzędzie, dzięki któremu możemy znaleźć pokrewne #hasztagi do naszego. Co, więcej w łatwy sposób możemy sprawdzić, który z nich jest najpopularniejszy . Fajną opcją jest sprawdzenie influencerów, czyli osób najbardziej wpływowych, które użyły konkretnego #. Narzędzie nie powala szatą graficzną, ale za swoją prostotę i użyteczność wielki plus. Do zalet należy także sprawdzanie korelacji pomiędzy pokrewnymi hasztagami.

Tweriod – proste narzędzie analityczne. Dzięki niemu dowiemy się o której godzinie, w jaki dzień nasi followersi są najaktywniejsi. Analiza wykonywana jest na podstawie ostatnich 1000 przybytych followersów. Tweriod zwraca nam informację w jaki dzień i o której powinniśmy zamieszczać swoje tweety, tak aby zobaczyło je jak najwięcej osób. Podobnie do Hashtagify nie powala szatą graficzną, jednakże łatwość użycia i przydatność informacji to ogromny plus. Jeżeli zależy nam na analizie na podstawie wszystkich followersów to Tweriod posiada taką opcję. Jest płatna i koszt zależy od ilości osób, które nas obserwują.

Keyhole – czyli narzędzie do śledzenia danego # na Twitterze (posiada także opcję dla Instagrama). Narzędzie daje nam wgląd do ilości postów zawierających dany hasztag, jego zasięgu z podziałem na konkretne przedziały czasowe. Możliwość wygenerowania raportu w formacie PDF jest wielkim atutem. Dzięki Keyhole możemy sprawdzić która treść najbardziej angażuje, bądź kto najczęściej publikuje tweety z danym #. Bardzo fajne narzędzie analityczne, które przedstawia wyniki w jasny i czytelny sposób.

TweetDeck – narzędzie w którym zakochałem się od samego początku (dzięki Dagmara!). Oferuje wszystko to, na czym zależy osobie, która zarządza profilem marki. W TweetDecku mamy możliwość stworzenia kolumn tematycznych, które możemy śledzić na bieżąco, w jednym oknie! Nie musimy już przeskakiwać z podstrony wiadomości do powiadomień i znów na główną – teraz mamy wszystko w jednym oknie. Narzędzie oferuje nam także planowanie postów i jest darmowe. Przydatną funkcją jest możliwość przełączania się pomiędzy kontami.

Click to tweet – bardzo sprytne narzędzie, dzięki któremu możemy zwiększyć buzz w sieci. Dzięki niemu użytkownicy w łatwy sposób mogą dzielić się treścią, bądź jej fragmentem w sieci.  Z poziomu strony mamy dostęp do analizy stworzonych przez nas tweetów. Narzędzie jest proste w obsłudze i stwarza fajne możliwości dla marketerów. Jak je wykorzystasz? Zależy już tylko od Ciebie.

Jeżeli uważasz, że zabrakło w tym zestawieniu jakiegoś narzędzia to śmiało zostaw komentarz. Chętnie uzupełnię swoją listę. Jak uważasz to za wartościowy content to będę wdzięczny za udostępnienie tego dalej. Jeżeli nie chcesz przegapić kolejnego wpisu i otrzymywać niepublikowane treści na własną skrzynkę to zapisz się na newsletter.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.