Social media agency – sprawdź, jakie możliwości oferuje

Social media agency – sprawdź, jakie możliwości oferuje

Media społecznościowe to obecnie jedne z głównych platform działań marketingowych dla niemal każdej branży. Platformy oferują narzędzia, które pozwalają precyzyjnie docierać do określonych grup, potencjalnych klientów, ale aby tak się stało – należy wyróżnić ofertę wśród konkurencji i zadbać o solidne filary działań. Mogą w tym pomóc specjaliści z social media agency – jakie są ich zadania?

Social media agency a podstawy marketingu

Social media agency współpracuje z markami na różnym poziomie rozwoju działań. Jeśli dopiero rozkręcasz firmę, eksperci mogą zadbać o podstawy. Będą to zatem działania skupione wokół:

  • Stworzenia identyfikacji wizualnej – logo, kolory marki, sesja produktowa, grafiki do postów reklamowych i organicznych, fonty, tła na instagramie, nakładki na zdjęcia w instagram stories,
  • Określenia persony marketingowej, czyli opisanie klienta idealnego, jego upodobań, potrzeb, wieku, miejsca zamieszkania – to pozwala na celną komunikację,
  • Ogłoszenia misji marki i zaproponowania wartości dla klientów – firma może się na przykład skupiać na ekologii, proponować przyjazny dla planety sposób wytwarzania towarów, wysyłkę itd.,
  • Zaplanowania strategii działań marketingowych – social media agency może tworzyć treści organiczne (niepłatne), a także prowadzić kampanie reklamowe. Specjaliści zadbają również o atrakcyjną, bieżącą komunikację z klientami pod postami czy w wiadomościach wymienianych na skrzynkach odbiorczych. Firma otrzyma raporty z prowadzonych działań i mierzalne wyniki.

Powierz współprace z influencerami social media agency

Chcąc dotrzeć do nowych grup odbiorczych, budować profesjonalny wizerunek, a tym samym zwiększać sprzedaż, warto sięgać po działania spoza podstawowej oferty social media agency. Mogą to być m.in. kreatywne wideo zza kulis, q&a lub podcast z zaproszonymi gośćmi, wydanie e-booka branżowego, a także współprace z influencerami.

Współprace z agentami wpływu mogą przybrać charakter jednorazowej akcji promocyjnej (na przykład z okazji premiery nowej linii produktów) lub wyłonić ambasadora marki. Specjaliści z social media agency pomogą dobrać odpowiednich influencerów i zadbają o atrakcyjne przedstawienie Twojej oferty współpracy.

Frank & Greg – social media agency z Wrocławia

Szukasz ekspertów od marketingu na platformach społecznościowych? Zgłoś się do Frank & Greg – social media agency z Wrocławia. Możesz liczyć na sztab specjalistów z wielu dziedzin – marketerów, grafików, montażystów filmowych oraz profesjonalistów od obsługi klienta. Poznaj pełną ofertę, wypełnij krótki brief i umów się na pierwsze spotkanie już dziś. Twoja marka może więcej.

Dodaj komentarz