Czapki oraz miotacze ognia, a nawet gaśnice. To właśnie produkty firmy The Boring Company, która jak już sama nazwa wskazuje jest zupełnie inna. Należy oczywiście do Elona Muska i głównie zajmuje się kopaniem tuneli pod ziemią. Jak się jednak okazuje równie dobrze radzi sobie jako firma lifestyle’owa. The Boring Co. sprzedało 50 tysięcy czapek, a każda z nich kosztowała 20 dolarów. Łatwo policzyć, że tzw. merch zarobił już milion dolarów. To jednak jest nic, ponieważ równie dobrze sprzedaje się miotacz ognia, którego cena wynosi 500$. Niecałą dobę temu, Elon Musk informował, że sprzedano ich już 7 tysięcy, w zaledwie kilkanaście godzin. Oznacza to, że gadżet przyniósł już firmie 3,5 miliona dolarow. Musk zaznaczył, że maksymalna ilość miotaczy to 20 000. Przedsprzedaż została uruchomiona w ten weekend, a wysyłka pierwszych egzemplarzy rozpocznie się wiosną tego roku. Możliwa dostawa do Polski. Ogólnie można szacować, że firma zajmująca się kopaniem tuneli może mieć przychód w wysokości 10 milionów dolarów za gadżety z własnym logo. Gadżety nie są jakkolwiek związane z działalnością, ale jak widać są gorącym towarem i to dosłownie.